30.05.2012 г.

Асдис Ран търси любовник!

Отскоро исландката Асдис Ран е официално разведена с футболиста Гардар Гунлаугсон. Тя обаче радостно разказва, че вече свиква с факта, че живее сама.

Засега Асдис се кълне, че няма нов мъж в живота си. "Аз съм на 32, имам три страхотни деца и толкова голям житейски опит...

Сега не искам съпруг. Може би любовник... Но най-вече искам да се радвам на живота. Сама!"

Асдис обяснява още, че вече свиква да живее сама.

"Е, почти сама, дъщеря ми е с мен, но сме само двете. Между другото скоро ще се пренасяме в ново жилище, по-малко, защото вече не мога да плащам толкова висок наем. Искам да е в Драгалевци заради детската градина на дъщеря ми", споделя тя пред сп.EVA.

Тя е решена да дари дрехите на мъжа си на някой дом за бездомни хора, ако ли не - ще ги изхвърли.

"Ами да, ново жилище - нов живот..."

Причина за развода ѝ с Гардар не е е изневяра, както много жълти медии писаха. "Ние не сме си изневерявали. Пари? Не знам. В момента и двамата си имаме адвокати, които се опитват да разрешат тези неща, да ги уточнят, дано да разрешим с лекота финансовата част. Любов? Не е и липсата на любов причината. Аз дори още го обичам и знам, че и с него е така. По някакъв начин винаги ще се обичаме. Да, в момента и двамата сме в нещо като битка, защото разводът е вид битка, това е голям стрес за нас, но съм сигурна, че когато всичко свърши, ще успеем да бъдем приятели."

Русокосата красавица не се страхува да бъде независима, защото цял живот се опитва да се справя в живота сама.

"Стоя на собствените си крака, така да се каже, никой не ме е носил на ръце.

И без значение дали е имало мъж до мен или не, сама съм си изкарвала парите и съм си правила нещата. Никога не съм разчитала на мъжа до мен, не съм била зависима от него. И мъжете винаги са ми го позволявали това – да не разчитам на тях. Мислила съм си, че може би е време и аз да имам до себе си силен мъж със смело сърце, който да ме глези, да се грижи за мен", твърди тя.

Според нея страхът на българските мъже е понамалял. "Аз не съм страшна жена... Може би защото не знаят английски.

Може би заради популярността ми... Може би заради това, че съм исландка, тоест чужденка.

Може би от някакви други предразсъдъци", заключава тя.
bnews.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар